Vrijburg Amsterdam zoekt een bureau coördinator met taken in het beheer voor 16-20 uur per week.
Dit zijn de werkzaamheden:
Als bureau coördinator ben je de administratieve spin in het web van Vrijburg. Je taken zijn:
- ledenadministratie (bijhouden wijzigingen, correspondentie met leden, ALV voorbereiden)
- financiële administratie (boekhouding en salarisadministratie)
- office management (telefoon, mail en post ontvangen en beantwoorden, voorraden bijhouden en andere dagelijkse werkzaamheden)
- gastheer/vrouwschap (aanspreekpunt voor leden, huurders en andere bezoekers)
- in overleg mogelijk ook redactiewerk (maandblad, programmaboekje, liturgie)
Als assistent beheerder ondersteun je de koster-beheerder van Vrijburg op het gebied van verhuur. Je helpt met het klaarzetten en opruimen van de zalen, bent aanspreekpunt voor bezoekers en zorgt dat de benodigde apparatuur werkt. Daarnaast ondersteun je in het agendabeheer en de verhuuradministratie en vervang je (in overleg) de koster-beheerder bij afwezigheid.
Je werkt in nauwe samenwerking met de penningmeesters, de beheerder-koster en een team van enthousiaste vrijwilligers.
Over Vrijburg
Vrijburg is gevestigd in een monumentale laat Amsterdamse Schoolkerk op de grens van Amsterdam Oud Zuid en de Rivierenbuurt. Vrijburg is de thuishaven van de vrijzinnige geloofsgemeenschap die gevormd wordt door de Remonstrantse Gemeente Amsterdam en de Vereniging van Vrijzinnig Protestanten Amsterdam. Vrijburg bruist van activiteit, met vele gespreksgroepen, vaste huurders en regelmatig terugkerende huurders. Meer over onze gemeente vindt u op www.vrijburg.nl
Jouw profiel
- Je bent gastvrij, maar je kunt ook grenzen stellen
- Je hebt overzicht en je werkt gestructureerd
- Je bent positief en energiek
- Je bent flexibel en je vindt het geen probleem om af en toe ‘s avonds en eventueel in het weekend te werken.
- Je bent in staat werkzaamheden zelfstandig en met vrijwilligers uit te voeren
- Je hebt affiniteit met de sociaal maatschappelijke rol van de Kerk
Ons aanbod
We bieden je een afwisselende functie voor 16-20 uur per week. Hierin zijn 12 uur voor het bureau op twee dagen en de uren daarboven voor ondersteuning van de koster-beheerder.
We bieden je een tijdelijke aanstelling voor één jaar met mogelijkheid tot verlenging, reiskostenvergoeding en inschaling conform de Arbeidsvoorwaardenregeling van de Protestantse Kerk Nederland schaal 7 (€2195,30 tot € 2907,62 bruto) op basis van 36 uur, inschaling afhankelijk van kennis en ervaring).
Daarboven ontvang je in mei 8% vakantietoeslag en in december een 13e maand.
Wilt jij ook deel worden van ons enthousiaste betrokken Vrijburg team? Dan nodigen we je van harte uit om contact op te nemen met: Mariette Hamaker (0630213189 / kostervrijburg@gmail.com)
gepubliceerd op 27 januari 2022